انواع رنگ بندی کرم پودر لدورا
نوشته شده توسط : زیبالون

شاید برای شما نیز پیش آمده که در انتخاب رنگ کرم پودر دچار اشتباه شده باشید و یا در هنگام خرید دچار تردید شوید. برخی از شرکت‌های تولید کننده کرم پودر به تنوع رنگ پوست افراد توجه زیادی ندارند، به همین خاطر رنگ بندی آنها محدود است که این موضوع باعث ایجاد مشکل برای افراد خواهد شد. اما کرم پودر لدورا با دارا بودن سه طیف رنگی کاربردی توانسته نیاز خانم ها را به انواع رنگ‌های کرم پودر برطرف کند. این سه طیف رنگی به صورت زیر است:

 

  • شماره A471: این شماره رنگی کرم پودر لدورا، برای افرادی مناسب است که پوست روشن و سفید دارند. البته برخی از افراد سفید پوست مایل هستند تا پوست صورت خود را کمی تیره تر نشان دهند، در این صورت آنها می‌توانند از رنگ‌های تیره تر این کرم پودر استفاده کنند. علاوه بر آن، خانم‌هایی که پوست معمولی دارند اما می‌خواهند کمی سفید تر به نظر برسند می‎‌توانند از این رنگ استفاده کنند.
  • شماره A472: این شماره از کرم پودر لدورا، یک رنگ طبیعی و به اصطلاح "نچرال" است و برای پوست‌هایی با رنگ معمولی که نه سفید هستند و نه تیره، مناسب است. این رنگ کرم پودر برند لدورا بسیار پرطرفدار و پرفروش می‌باشد زیرا به پوست، یک رنگ طبیعی زیبا و یکنواخت می‌دهد.
  • شماره A473: این شماره از رنگ‌های قبلی کرم پودر لدورا، تیره تر است و خرید آن به کسانی پیشنهاد می‌شود که پوست تیره ای دارند و یا می‌خواهند تیره به نظر بیایند.


با در نظر گرفتن طیف های رنگی بالا می ‌بایست در هنگام خرید کرم پودر لدورا، حتماً رنگ مورد نظر خود توجه داشته باشید تا بتوانید جلوه خود را چندین برابر زیباتر نمایید. برای آنکه بتوانید رنگ کرم پودر کرم پودر لدورا را به درستی انتخاب کنید، ابتدا قبل از هر کاری باید از رنگ دقیق پوست خود و علاقه خود آگاه باشید تا بعد از خرید دچار پشیمانی نشوید.





:: برچسب‌ها: کرم پودر لدورا , قیمت کرم پودر , انواع کرم پودر , خرید کرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: